donderdag 30 maart 2017

jurk yves, my image

Toen ik het zomernummer van my image doorbladerde viel deze jurk meteen op. Mooi eenvoudig en voor mij heel geschikt. Thuis zag ik dat het een pdf patroon was, en downloade m, en toen duurde t een hele poos voordat hij uit de printer rolde en aan elkaar geplakt was. Toen dat eenmaal gedaan was maar gelijk aan de slag gegaan.

Vorige week kocht ik 1,5 meter donkerblauwe tricot voor een rok. Maar bedacht dat de jurk ook wel heel leuk zo zijn van die stof. Maar eigenlijk had ik die rok ook nodig, want de stof kocht ik bij een bloesje. Dus aan het puzzelen gegaan, en met heel veel passen en meter lukte het precies. De jurk hoef je alleen van boven te voeren, maar ik voerde ook de rok (gelukkig had ik nog een stukje voering in de voorraad die ik ervoor kon gebruiken.

Wat ben ik blij met deze jurk, het zou zomaar kunnen dat er meer gaan volgen ;)


4 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi zeg!! Staat je goed!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sarina,
    Ik heb het patroon ook (eindelijk) gedownload. Ik kom er niet zo goed uit bij de mouw. Ik heb de figuurnaad dichtgemaakt. Ik hou dan nog een soort flappertjes over, moeten die ook dichtgenaaid worden, als verlengde van de schoudernaden zeg maar?

    Ik wacht je reactie af.

    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb de figuurnaad naar achter gevouwen en de hals afgwerkt met een tricot bandje, flappertjes zijn waarschijnlijk de hals? ik weet het niet meer of ik dat had, komt me niet bekend voor

      Verwijderen